Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

"Maybe it's all for the best, but I don't see any good in this"

Av Nisse (: - 7 januari 2014 00:25

Här kommer, enligt mitt nyårs löfte, inlägget för i veckan (: Jag känner mig lite okreativ så ni får en bild och att jag svarat på några frågor x3


  

Tre frågor om förhållanden
Är du singel ? Ja.. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Definitivt, dock har inte jag upplevt det personligen /:

Hur många har du varit kär i? Jag har varit kär i många men älskat få


Tio frågor om dig själv
Namn? Sara

När fyller du år? 5 Juni

Några piercingar? Hål i läppen på vänster sida (och två i vänster öra och en i höger öra om de räknas xP)

Vad har du på dig just nu? Strumpbyxor och en jätte stor mysig huvtröja som jag "lånat" av Skranken! 

Vad tycker du mest om hos dig själv? Hmm... Mitt ansikte skulle jag nog säga (:

Vad är du bra på? Åh, det var svårt... Jag ä jätte duktig på prata xP

Vem älskar du mest på denna jorden? Mamma <3

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Jag sover alltid helst bredvd någon (:


3 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt om mig 
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla mina vänner är roliga men Per får mig jämt att skratta så de blir han x3 
Vem är snyggast av dina vänner? Asså, jag bara jätte snygga vänner! Jag umgås inte med fula människor (; 


10 frågor om idag
Vad har du gjort idag? Har varit i skeå hos Per, sett "Prop hunt" på youtube medans han sov och sen kört hem xP
Vad ska du göra nu? Skriva vidare på min psykologi rapport om Schitzofreni -.-
Har du gjort något dåligt idag? Jag körde lite för snabbt på vägen hem till skeå (A)
Vad har du ätit idag? Chips och smörgåsar..
Har du duschat idag? Japp ^^
Är du trött nu? Gode...
Vad händer idag? Skriva rapport sen sova! Imorgon ska jag ringa samtal och åka till Luleå en snabbis ^^

 

Annat
Hur mår du just nu? Sådär.. Så länge jag gör något är allt bra (:
Är du hungrig nu? Jaa, ska käka då jag lagt upp detta :3
Vad är klockan nu just nu? 23:59 
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggplatsen, Facebook, Youtube, Netflix! (:

 

Musik
Lyssnar du på musik just nu? Min Sabaton/Raubtier lista på Spotify :3
Vilket är ditt favoritband/artist? Jag varierar jätte mkt, går i perioder :3 Just nu är de Sabaton/Raubtier som gäller 
Vad gillar du för musik? Mest alternativ musik enligt "genren" på låtarna xP Men jag lyssnar på de jag gillar ^^

 

Kärlek
Har du kysst någon idag? Nope
När kysste du någon senast? I söndags
Är du romantisk? Jag gillar att tänka att jag är det xP Aka tror det
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Självklart vill jag ha ett förhållande i framtiden! Just nu ska jag vara singel och fokusera på skolan
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nope^^
Vem sov du senast bredvid? Christoffer
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Hmm.. Dem var 22 och 24 då de gifte sig och hade varit ihop ett tag då så innan de d:
Hur ska din tjej/kille vara? Antar att de menas pojk-/flickvän.. Jag ska känna mig bekväm att prata med denne och de ska finnas attraktion (;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nisse (: - 22 april 2015 11:47

Jag ska börja om att försöka trivas med mitt liv. Känns lite som att det glidit mig ur händerna och att jag försöker stressa för att hinna ifatt det. Och att jag stressat för att försöka få vara med och att bli omtyckt. Men nu ska de bli ändring p...

Av Nisse (: - 13 augusti 2014 08:05

Nu har jag som kommit in i min lägenhet och nästa vecka börjar jag universitetet O.O *NERVÖS* Annars finns de inte mkt att säga så jag tänkte att ni ska få lite flytt bilder! Först en bild på mitt gamla rum innan jag flyttade :3   Sen lite flytt...

Av Nisse (: - 9 juni 2014 14:27


Väldigt mkt har hänt sen jag skrev sist. Jag har fått klart mitt gymnasiebetyg och sökt till lågstadielärare utbildning på universitetet, så nu håller jag bara tummarna! :3 Jag har även fått en egen lägenhet som jag flyttar till i i början på augusti...

Av Nisse (: - 26 februari 2014 22:14

För er som inte vet det så krockade jag med bilen förra veckan.     Gode rejält som ni kan se (a) Jag klarade mig utan permanenta skador och de i den andra bilen klarade sig oxå så gott so utan skador. Dock har jag sträckt typ ALLA muskler i ...

Av Nisse (: - 10 januari 2014 00:21


  Sharon Neddles är seriöst min idol just nu! För er som inte vet vem hon/han är så vann hon/han RuPauls Dragrace säsong 4! Under finalen så sa hon citatet: "When in doubt, freak 'em out. Do what ever the fuck u want. And if they boo u out it's ...

Presentation


En 20 åring som skriver om sina framgångar och mot gångar i vardagen (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards