Alla inlägg under december 2013

Av Nisse (: - 4 december 2013 20:00

4. En bild på någon du beundrar
 
En bild på min mamma från julatfon 2010. Jag beundrar min mamma mest av allt i hela världen för hon är bäst på alla sätt. Läs inlägget nedan så får ni hela beskrivningen! (:
http://brainwashed.webblogg.se/2012/december/min-egen-lilla-julkalender-dag-4.html

 

Av Nisse (: - 2 december 2013 20:00


2. En bild på dig hemma.

 

Här är en bild på mig i en bil (: För i bilen känner jag mig hemma! Kan köra runt i timmar och bara tänka på allt mellan himmel och jord. Sen så har jag på bilden på mig min ledar tröja för JUNIS kojbyggarläger. Och de kan man se som symbolik för att jag känner mig hemma i nykterhets rörelsen. De blev mkt symbolik i den bilden (:

Av Nisse (: - 1 december 2013 20:00

1. En bild på dig som du själv tycker om

 

 


Denna bild är tagen på mig på Ideologisk storhelg i Nyköping 2011. Jag gillar den för att jag inte ser allt för bred ut, håret ligger snyggt och mitt ansikte set fint ut. Jag tyckar bara allmänt det är en bra och lagom kaxig bild! (:

Av Nisse (: - 1 december 2013 12:00

Jag tycker det blir perfekt att börja min nya blogg med en julkalender (: Denna kalender hittade jag på (http://emilydahl.se/arets-julkalender-den-stora-bildutmaningen/) Tack så mkt!

 

1. En bild på dig som du själv tycker om.
2. En bild på dig hemma.
3. En bild på din bästa vän.
4. En bild på någon du beundrar.
5. En bild på dig som togs i somras.
6. En bild på någon du älskar.
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut.
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet.
10. En bild på ditt favoritdjur.
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.
12. En bild på någon som du saknar.
13. En bild på någon av dina favoritsaker.
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
16. En bild på dig som barn.
17. En bild på dig som tonåring.
18. En bild på din familj.
19. En bild på dig från idag.
20. En bild på din önskelista i år.
21. En bild på dig när du är ledsen.
22. En bild på dig när du är glad.
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.
24. En bild från en tidigare julafton.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En 20 åring som skriver om sina framgångar och mot gångar i vardagen (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards